Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Η σελίδα του Αντρέα


Καλώς ήρθατε!
Αυτή είναι η σελίδα μου,σας έχω εκπλήξεις

Καλοκαίρι 2015


Καλοκαίρι 2014




Καλοκαίρι του 2014 μαζί με τις φίλες μου Ελένη και Μαρία-Δέσποινα σε μία από τις χωρίς πιστοποίηση Παιδικές Χαρές της πόλης μας,που υποτίθεται πως είναι κλειστές λόγω ανακατασκευής τους από τις 30/6.-

Καλοκαίρι 2013
Αυτές οι φωτογραφίες είναι από τις διακοπές μου στο Μύτικα τον Αύγουστο του 2013
 Οταν επέστρεψα στου Ζωγράφου βρήκα την παιδική χαρά που συχνάζω σε κακά χάλια κι έβαλα τον παππού μου να γράψει στο Δήμαρχο μπας και διορθωθεί η κατάσταση!Διαβάστε το ΕΔΩ

Βίντεο και φωτό από επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο

Φωτογραφίες με τα ζώα του Πάρκου



Tα δελφίνια κάνουν σώου



Το τάισμα των Αρκούδων


Παίζω πετάει-πετάει...

Aμα τύχει βάζω και σκούπα...


Στην παιδική Χαρά

Στην παραλία του Μαραθώνα

Κάπου κει στο Φεβρουάριο του 2013 άρχισα να περπατώ


Το φιλαράκι μου


Μεγάλος μπαλαδόρος,λένε....


Ο Αντρέας... εκπαιδεύεται


Στις κούνιες από 6 μηνών!


Τα παδεία παίζει!


Το πρώτο μου μπάνιο,8 μηνών


Ο πρώτος μου χορός με τη νονά μου


Μπέμπης,μόλις 45 ημερών


Φωτογραφίες μου


Κι άλλες φωτογραφίες μου


ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο μου ρεπορτάζ από τον γάμο των γονιών μου και τα δικά μου βαφτίσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου